۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۴۳۴۷۱۲
بازیگر سینما، تئاتر و صدا و سیما گفت:تلویزیون نباید قاطی همه مسائل شود چون آن یک نهاد مستقل است. ما می‌گوییم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران یعنی برای قشر به خصوصی نیست پس برنامه‌هایش هم باید متنوع باشد و تمام آدم‌ها را بتواند راضی نگه دارد.
کد خبر: ۳۶۲۰۵

سمسارزاده

اصغر سمسارزاده بازیگر سینما، تئاتر و صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مطرح کرد: هر رسانه با گذشت زمان یک سری مسائل برایش پیش می‌آید. متاسفانه رسانه‌های ما در حال حاضر راهی را انتخاب کرده‌اند که هم راه درست و هم غلط است. درستش این است که رسانه‌ها به خواسته‌های مردم بیشتر احترام بگذارند و برنامه‌هایی همانند مهران مدیری یا خندوانه را برگردانند. 

بیشتر بخوانید: آخرین برنامه متوقف‌شده وزارتخانه احیا شد/با حضور فعال و پرشوری روبه‌رو بودیم+ویدیو

برای اینکه تلویزیون مملکت همانند قبل شود، ۴ نفر همانند محمدرضا گلزار را بیاورید نه اینکه چهار نفر مثل گلزار را رد کنید. حضور اشخاصی همانند مهران مدیری، رامبد جوان، محمدرضا گلزار و عادل فردوسی‌پور لازم است.

سمسارزاده ادامه داد: مردم آقای گلزار را دوست دارند برای اینکه تلویزیون مملکت همانند قبل شود، ۴ نفر همانند محمدرضا گلزار را بیاورید نه اینکه چهار نفر مثل گلزار را رد کنید. حضور اشخاصی همانند مهران مدیری، رامبد جوان، محمدرضا گلزار و عادل فردوسی‌پور لازم است. عادل آدم باسواد، خوب و رکی است. به عقیده بنده تلویزیون باید عادل را برگرداند البته بنده می‌دانم که جناب آقای فروغی خودش این کار را انجام می‌دهد. در کل با ورود آقای گلزار باید این افراد هم برگردند.

 

 

سمسارزاده

بیشتر بخوانید: نظامی باید حاکم باشد که هم به استقلال و آزادی مردم کمک کند و هم در چارچوب قواعد و فرهنگ اسلامی فعالیت کند

تلویزیون باید از نظر برنامه‌سازی نوسازی شود| تلویزیون جمهوری اسلامی ایران برای قشر به خصوصی نیست! 

بازیگر سینما، تئاتر و صدا و سیما مطرح کرد: به چه دلیل باید عصر جدید تعطیل شود یا به چه دلایلی باید مردم تلویزیون نگاه نکنند و فقط ماهواره ببینند؟ هم اکنون سریال‌سازی در این مملکت ارزان‌ترین قیمت دنیا را دارد، از این ظرفیت باید استفاده شود همچنین ساخت سریال‌های نود قسمتی و کارهای کمدی باید شروع شود، مردم احتیاج به روحیه دارند. به عقیده بنده، بزرگان این مملکت مخالف لبخند مردم نیستند فقط مخالفت از انجام برخی کارها هستند. تلویزیون نباید قاطی همه مسائل شود چون آن یک نهاد مستقل است. ما می‌گوییم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران یعنی برای قشر به خصوصی نیست پس برنامه‌هایش هم باید متنوع باشد و تمام آدم‌ها را بتواند راضی نگه دارد. در کل تلویزیون باید از نظر برنامه‌سازی نوسازی شود تا آنقدر مجبور نباشیم مزخرفات شبکه‌ها رو گوش بدیم.

برچسب ها: تلویزیون برنامه تلویزیونی رسانه ها ویدیو ویدئو کلیپ
ارسال نظر
آخرین اخبار